Blogger news

wtorek, 31 maja 2011

Live!!!!!

     Oj, niestety nie mogłam wczoraj dodać żadnego postu, gdyż mój tata miał urodziny, wiec jak to bywa  dom był pełen gości. Tata bardzo ucieszył się z mojego prezentu, ponieważ dałam mu składankę jego ulubionego zespołu czyli - GunsN'Roses. Płytę od razu przegrał na swoje mp3, które nazywam klockiem, ze względu na swój ciężar. Hmmm  ostatnio znalazłam bardzo fajny tekst, który opisuje mnie i pewnie wiele innych osób. Oto on:

Jestem jedną z tych wariatek, kochających kłótnie i bitwy na poduszki. Dogryzanie to u mnie codzienność, a nudę wyeliminowałam z życia. Mam nierówno pod sufitem, ale jak pokocham, nie widzę odwrotu.♥


Malutkie pieski są coraz większe, zaczynają pomalutku otwierać  swoje oczka, no i to że dużo urosły nie muszę już wspominać. Znalazłam na  jeszcze kilka par shortów, które przedstawię niżej. Czas na plaże taka śliczna pogoda, że trzeba ją wykorzystać.


                                                                                                                                          Trzymajcie się.
1.

2.

3.

4.


5.

6.


7.

8.

9.

10.

11.

                                                                                                                     


16 komentarzy:

Dziidka pisze...

świetne szorty < 3 Tylko tych ostatnich bym nie założyła :)

julce pisze...

pierwsze i piąte są najlepsze!;)

Dziidka pisze...

Hm , no ja mam pełno pomysłów . Ale powiem ci że może " koniczynę czterolistną " bo przynosi szczęście , albo znak " peace " na nadgarstku . Lub małe ptaki na plecach ( prawa strona pleców ) tak by było ich dużo .

Marlena Maciołek pisze...

Przecudowne spodenki .!!!!

Ola pisze...

1,3,4,5,8,9- świeeetne!

Joanna S. pisze...

wszystkiego naj dla taty ;)
ten tekst pasuje też do mnie ;p
cudne szorty ! mogłabym mieć wszystkie ;)

Aly pisze...

Świetne szorty <3

sleeping-on-a-rainbow pisze...

it's nice to be an inspiration. if you want more, you can add :) I like the shorts nr 3!

Poppy Miau pisze...

1 sa ekstra ;DD
te osatnie sa troche dziwaczne ;PP
no ale moda już taka jest ;DD

no ba ;DD
telefon tez jest niezły ;DD

Marta pisze...

9, 10 i 11 nie podobają mi się, ale reszta jest boska.:)

Sunny pisze...

Genialne szorty! Uwielbiam piosenkę E.T :) Zapraszam do mnie.

Unknown pisze...

Jakie fajne shorty. ^^ A ja jak na złość w żadnym sklepie nie mogę znaleźć żadnych 'idealnych' dla mnie. ;(
Pozdrawiam i zapraszam na:
one-chance-for-love.blogspot.com

Little Black Girl pisze...

spodenki bombowe! :)

Gabrielle - I LIKE IT FAST pisze...

Loveeee all the shorts!

xx
ilikeitfast.blogspot.com

Vale ♥ pisze...

Great selection of shorts pics ! Thanks for sharing !

Fashion and Cookies

aśkuu pisze...

a gdzie dostanę tą odżywkę? :)