Blogger news

sobota, 28 maja 2011

Shorty:)

     Kocham shorty, szkoda, ze przez mój tyłek nie mogę ich nosić, ale już nad nim pracuję.
Sprzątanie w domku upłynęło bardzo mozolnie, bo ten kurz i moja alergia, to niezła mieszanka. wybuchowa.
Najfajniejsza rzeczą podczas sprzątania było  przewożenie z domku starych mebli i przywożenie nowych. W końcu  mój tata mógł poczuć moje uczucie, gdy siedzę z przodu a nie za kierownicą. Umówiłam się z tatą, że on jedzie w jedną stronę a ja w drugą, nom chyba, że któreś z nas nie miałoby prawo jazdy. Czekam na mój samochód już prawie  rok, a to ze względu na to że chciałam garbusa, wiecie  takiego z dawnych czasów, ale mój tata, który jest mechanikiem mówi, ze go trzeba udoskonalić bo:
1. za dużo spala paliwa  -  a już teraz litr benzyny kosztuje 5 złotych,a  co to będzie dopiero na studiach
2. trzeba zmienić układ hamulcowy
3. wymienić silnik
4. zmienić kolor na albo miętowy, albo  fioletowy myślę jeszcze nad  cętkami.
więc jak same widzicie mój tata ma dużo pracy, tym bardziej, ze nie może zająć się tym w ciągu dnia bo ma własny warsztat, wiec kiepsko:::(  sprowadzanie części też trochę trwa dobrze, że mój tata ma w tym fachu znajomości.

Dodaj napis





14 komentarzy:

kataszka pisze...

zazdroszczę samochodu!!!!!

Little Black Girl pisze...

spodenki marzenie!

Unknown pisze...

Śliczne shorty. <33
Powodzenia z samochodem. ;)

Kamaa! pisze...

garbuski są świetnee! ;ddd
szorty śliczne! ;d

Anonimowy pisze...

no boskie są !

chwilaczułości pisze...

fajne są te spodenki .

julie pisze...

Też chcę te spodenki no ale niestety trzeba miec dolną partie ciała w normie czyli się nie nadaję..:<

Unknown pisze...

Ale będziesz mięc super samochód :)
Też mi sie podobaja stare modele :)
zapraszm

Ola pisze...

Też chcę garbusa! Oczywiście, o ile w przyszłym roku zdam prawko :). A kolor miętowy byłby cudowny, achh.. Życzę powodzenia Twojemu tacie!

bypytlas pisze...

te spodenki - WOW! beda mi się dzisiaj śniły :)

http://lookmoreglamorous.blogspot.com/

Ourdestination pisze...

te 2 świetne ;d

immortal pisze...

te 2 są świetne :) a co do auta-to zazdroszczę. Muszę się zapisać na jazdy,ale jak na razie się troszkę boję :)

anjam pisze...

GArbusy sa rewelacyjne :)
Szory z flagą amerykańska bardzo mi się podobają.
Niedługo na blogu pokaże jak łatwo je zrobić samemu więc zapraszam Zapraszam na http://aanjam.blogspot.com/

Pozdrawiam :)

chwilaczułości pisze...

to jest głupota xd