Blogger news

piątek, 27 maja 2011

Na takiej wiosce założyli internet cud.

    Związku z tym ze jestem u kolegi, na komputerze dodam kilka znalezionych przed chwilą  zestawów.
 Ta notka będzie dosyć krótka, gdyż tata  woła mnie żebym wycierała  kurze i odkurzała w domku. Niestety pogada nie jest śliczna, ponieważ wieje dość silny wiatr i nie świeci słoneczko, ale cóż to dopiero ranek. może później będzie ładna pogoda. Więc do dzieła trzeba ogarnąć ten chaos. Całe szczęście , że tata nie może kierować, więc  to ja bd musiała przewozić rzeczy. Jupi kocham jeździć samochodem.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
PS. Który zestaw podoba się Wam najbardziej?.
 Bo mi prawdę mówiąc wszystkie ale 1 , 2  i  6  wygrywają, bo to jest mój styl.

33 komentarze:

ruda pisze...

choruje na takie czerwone trampki, ale wydatek na buty z conversa jest nie dla mnie.
słucham tej muzyki od kiedy mam 11 lat, do teraz. Bo nie chodzi tylko o muzykę, ale o cały styl, światopogląd i ludzi.

Katsuumi pisze...

Ostatni zestaw mi najbardziej przypadł do gustu :)

Asiulcowax3 pisze...

Nie, nie sony, nikonem :). Sony jak dla mnie są zbyt przereklamowane i każdy je ma :]]

Anonimowy pisze...

2 i 6 :) dziękuje za miły komentarz :*

Marta Miklewska pisze...

w 4 zakochalam sie w burach!! ale 7!! <3

Marta Miklewska pisze...

butach sorry

Unknown pisze...

z 1 zestawu butyy !
a ostatni cały :)

Ola pisze...

Bardzo ładne zestawy, ale nie ma tu takiego, w którym podobają mi się wszystkie elementy :).

Nik pisze...

wszystkie świetne :*

obserwuję i zapraszam do mnie ;d

Marta Grzegorzak pisze...

Zdecydowanie 1,2 i 6 :)

Sunny pisze...

Śliczne zestawy ;).Pierwszy i szósty najlepsze. Zapraszam do mnie.

immortal pisze...

Z każdego zestawu wybrałabym sobie co najmniej jedną rzecz:D masz świetny nagłówek bloga.

Anonimowy pisze...

5 i 7 najlepsze ;* Pozdrawiam i dziękuję za komentarze na moim blogu, buziaki. <33 ;*

Jaranti pisze...

Kochana podobno takie tyłki są seksi :) Fajnie jak kobieta ma krągłości :)
Ja kocham swoje nogi, choć zawsze można się do czego doczepić :)

Aℓєχ pisze...

1,2 i 6 ^^. Doda to ma wszystko. Więc się nie dziwie, że te buty też ma ;P. Ja wole te beżowe niż czarne a Ty ?

Dominika pisze...

fajowe zestawy :)

bypytlas pisze...

dziękuje za komentarz :)
mega zestawy!Jak dla mnie 2 idealny a trampki są boskie i ta kurteczka! od dłuższego czasu zamierzam sobie taką kupić, musze w końcu to ogranąć!

Listopadowa pisze...

chyba tylko 4 mi się podoba, a reszta jest genialna ;))

Listopadowa pisze...

miało być mi się nie podoba 4 ;p

Sybilla pisze...

widzę ze tworzysz na polyvore;) ja tez się z nudów czasami w to bawię.
hmm co do komentarze ze pierwsza sklejka najlepsza to zapewne chciałabys mieć taką garderobie kiedyś nie? To chyba marzenie każdej prawdziwej kobiety która kocha buciki

Unknown pisze...

Love all the looks. They rock!

xx
Heel in Mint

Jessica pisze...

Dzięki.Już od dłuższego czasu poluje na bejsbolówkę ;)

Gabrielle - I LIKE IT FAST pisze...

Love these outfits! wicked
xx
ilikeitfast.blogspot.com

unusual flower :) pisze...

wszystkie fajne ; )

Idyllaablog pisze...

3 i 6 ulala:D:D czad!

Bella pisze...

A mi się mega podoba 5 :)

Unknown pisze...

Dziękuję Ci kochana, cieszę się, że Ci się podobał :))) Ja uwielbiam kolory :D

a co do zestawów to świetne są te ćwiekowe trampki - MEGA! Aż chyba sama sobie po sesji takie zrobię :D

Unknown pisze...

Mi zdecydowanie wszystkie podobają się tak samo! Są świetne!

Poppy Miau pisze...

ale boskie trampki w 2 zestawie !.
dziękuje ;3
same je sb przerobiłam, bo kiedyś to były rurki ;DD

BeAtta pisze...

Świetne zestawy... szczególnie 5 i 6 przypadł mi do gustu :)
Fajny blog,będę obserwować ;)

Kreuję Swoje Życie pisze...

o matulu, w 6 i 7 się zakochałam ;D <333

blindyxx pisze...

jak dla mnie 2. rulez ;)
i ten boski sweter z 6. <3
obserwuję!

Ankyls pisze...

fajne zestawy ;)

dzięki za komentarz;)