Blogger news

czwartek, 19 maja 2011

Beyoncé - Run The World (Girls) Nowy singiel

 http://www.youtube.com/watch?v=VBmMU_iwe6U&feature=player_embedded
Beyoncé
          Genialna artystka, która wg mnie ma jeden z najlepszymi walorami głosowymi. Zaczęła karierę w zespole, gdzie to ona miała najlepszy głos. Zespól jak pewnie samo wiecie nazywał sie Destiny's Child. Kocham ich jedną wspólną piosenkę  Survivor. Artystka swoją karierę zaczęła  od wspólnego nagrania z Jay Z   z kawałkiem  Crazy in Love to był dopiero kawałek.  Jest jedną z nielicznych gwiazd , która nie robi wokół siebie jakieś otoczki, nie opowiada ludziom  z gazet o swoich problemow i zawsze a to zawsze genialnie wygląda, nawet w za ciasnych sukienkach tak jak ostatnio na  Met Gali w Nowym Jorku. Kocham film z nią zatytułowany Obsesja, w którym walczy o   swoją rodzinę . Naprawę   film jest genialny, a ona na tym filmie wypadła genialnie.


          Jak pisałam wcześniej dzisiaj jest pierwszy dzień wakacji, wiec planuję się spakować i wyjechać  do domku nad plaże, w ten weekend ma być bardzo ciepło więc plaża wg mnie to idealny wybór. Yeach.  niestety nie bd miała dostępu do internetu jak wrócę wszystko wam opisze .                                                                                                              Pozdrawiam z wakacji.
Hugs:*

Motto na dziś : Podążaj za głosem serca.


8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

MNÓŚTWO BŁĘDÓW NIE POTRAFISZ WOGOLE SIE WYSLOWIC ZDANIA SIE MIESZAJA NIE WIADOMO CO SIE CZYTA ZERO LOGIKI TY JESTES HUMANISTKA WIEC INZYNIEREM NIGDY NIE BEDZIESZ WIEM ZE ANGIELSKIEGO NIE UMIESZ CO TO ZNACZY HUGS ?

ruda pisze...

drugie zdjęcie jest okropne...
a ogólnie, Beyonce nie jest taka zła. Nie słucham jej, ale głos ma całkiem całkiem ;)

Poppy Miau pisze...

dla mnie najgorsza to fizyka ;<
chociaz od kąd mam nowego nauczyciela, to wszystko zaczynam rozumiec ;3
udanego wyjazdu ;DDDD

A. pisze...

Uwielbiam ją :)
Ma genialny głos.
Gratuluję Anonimowi znajomości ortografii :)
A.

Anonimowy pisze...

kaszana

Unknown pisze...

jejku plaża, ale Ci zazdroszcze :)
zapraszam

Ola i Julia pisze...

Fajny fajny blog !!! xd
zapraszam na mój :)

http://aleksandra-i-love-style.blogspot.com/

K ! pisze...

zostałaś przez mnie oTAGowana . ; ))
sprawdź u mnie . ;)