Blogger news

poniedziałek, 23 maja 2011

Back



 Moje drogie wróciłam i troszkę odpoczęłam od tego stresu i zmęczenia związanego  z nauką do matury. Ten weekend był cudowny, genialna pogoda, mam nadzieję, że poszłyście za moim przykładem i również wybraliście się nad morze, bądź jezioro. Plan na obecna chwile to pozwiedzać troszkę Polskę oraz znaleźć jakaś fajna pracę, ponieważ ile można siedzieć  nic nie robiąc, a tak przybyło by mi troszkę  kasy na moje konto, które wydam an ciuchy. <3333 Jestem bardzo szczęśliwa ponieważ nowy teledysk Queen Bee. wg mnie nie jest zabójczy, ponieważ nie słychać w nim  doskonałych walorów głosowych Bee, ale w ciągu pięciu dni jej teledysk obejrzało 16 500 000 ludzi wow. bravo Bee.
Przesyłam kilka fotek z wyjazdu i nie tylko:








3 komentarze:

Dominika pisze...

Fajny blog zapraszam do mnie do obserwatorów wszyscy mile widziani :)

~ trampkowa. pisze...

jaka czadowa szafa <333

Anonimowy pisze...

O jak fajnie tutaj, będę wpadać-obserwuję. ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: onthefloor14.blogspot.com. <33 ;*