Blogger news

poniedziałek, 23 maja 2011

Last minute

Ojjjoj dzieje się  moje drogie właśnie jedna z moich suczek rasy York urodziła malutkie pieski ma ich aż pięć sztuk. Jestem z niej bardzo dumna, ponieważ po raz pierwszy została mamą. Przez to że ma małe psiaczki jest bardziej agresywna dla swoich siostrzyczek, ale to prawdopodobnie instynkt macierzyński.
Oto jej zdjęcia z małymi psiaczkami oraz reszta moich  piesków. Już wiem jak jednego nazwę -  bedzie się wabił Cupsy ( capsy).
Perusia <333 ze swoimi dziećmi ( zmęczona)

Pierwsze karmienie:)

Od prawej: Jutrzenka, Kity, Perusia.

Mama i  Perusia

 Misia  - mama

Misia

1,5 roku później Perusia daje Buziaka Jutrzence.

Perusia

Jutrzenka

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ojejku. Jakie to słodkie. Zawsze chciałam mieć pieska, ale rodzice wiedzieli oczywiście lepiej i nie mam. ;( Ogólnie to masz fajny blog. Będę obserwować i zapraszam do obserwowania mnie. ;) - http://one-chance-for-love.blogspot.com/

wigga pisze...

jakie świetne! :)

http://wiggaa.blogspot.com/